Perusta verkkokauppa

Perusta verkkokauppa jo tänään

Käytössäsi on heti käyttöön valmis verkkokauppa, johon vain lisäät kauppasi tiedot, kuvat ja tuotekuvaukset. Laajasti käytetyn ja suositun verkkokaupan toiminta on varmaa, luotettavaa, helppoa ja vaivatonta. Perusta verkkokauppa nyt ja aloita rakentamaan omaa liiketoimintaa verkkoon.

Verkkokaupan rahaliikenteen hoitaa puolestasi luotettava suomalainen Checkout Finland Oy. Asiakkaillesi tarjottava maksutapavalikoima on kattava. Maksupainikkeista löytyy mm. kaikki suomalaiset pankit. Lisäksi tarjolla on laajasti luottokortti- ja mobiilimaksutapoja sekä lasku- ja osamaksupalveluja.

1. Myy fyysisiä tuotteita

Verkkovalmentajien verkkokauppaa voit käyttää fyysisten tuotteiden myyntiin verkossa. Verkkokauppa auttaa sinua ylläpitämään tuoteluetteloa, hinnoittelemaan tuotteitasi ja hallitsemaan tilausten tilaa. Voit luoda alennuskuponkeja tarjoamaan asiakkaille kannustimen ostaa kaupastasi ja joilla voit palkita uskollisia asiakkaita ja seuraajia. Voit myös laittaa tuotteita alennukseen esim. kampanjan ajaksi. 

Jos sinulla on erityisiä liiketoimintavaatimuksia, ota yhteyttä niin mietitään miten voisimme toteuttaa ne kaupassasi.

2. Myy digitaalisia tuotteita

Fyysisten tuotteiden lisäksi Verkkovalmentajien verkkokaupassa voit myydä digitaalisia tuotteita. Digitaalinen tuote on mikä tahansa, joka voidaan ladata – e-kirjasta videoihin.

Kun olet perustanut verkkokaupan, kaupankäynti sujuu automaattisesti. Kaupan automaatio käsittelee maksut ja tarjoaa asiakkaille pääsyn ostoksiin. Verkkokauppa suojaa myös latauslinkkisi ja varmistaa, että vain maksavat asiakkaat pääsevät digitaalisiin tuotteisiisi.

3. Myy aikaasi

Verkkovalmentajien verkkokauppa ei ole vain perinteisille verkkokauppiasyrityksille. Konsultit ja ammattilaiset voivat käyttää sitä myydäkseen palvelujaan verkossa.

Voit myydä aikaasi kahdella tavalla palvelussamme:

  • Voit myydä palvelusi tuotteena (esimerkiksi ”sisustussuunnittelu”), jolloin veloitat kiinteän hinnan tarjotusta palvelusta.
  • Tai voit myydä aikaasi tuntiveloituksella (”varaa 10 tuntia ajastani á 150 euroa / tunti”).

Katso esimerkki verkkokaupasta sivustollamme: Valostamo parisuhdevalmennus

Tulossa: Ajanvarausjärjestelmä

Voit viedä asiat seuraavalle tasolle antamalla asiakkaiden varata aikoja ajanvarausjärjestelmästä. Tätä voidaan käyttää aikapohjaisten resurssien varaamiseen ja veloittamiseen (esimerkiksi studioaika, henkilökohtaisten valmentajien tapaamiset, joogatunnit tai muut resurssit, jotka vaativat etukäteen varaamisen).

Pääset aloittamaan myynnin nopeasti

Voit myydä tuotteitasi heti, kun maksunvälityssopimus Checkout Finland Oy:n kanssa on tehty kauttamme ja he ovat hyväksyneet sen. Sopimuksen tekeminen ei maksa sinulle mitään, koska se sisältyy palveluumme.

Perusta verkkokauppa ja aloita myyminen heti

Mini

9 + alv 24 %

/ kuukausi
  • 100 tuotetta
  • Fyysiset tuotteet
  • E-kirja, äänikirja tai muu ladattava tuote
  • Palvelutuotteet (mm. puhelin/video-konsultaatiot, webinaarit)
  • Live Chat
  • verkkosivut
  • 6.8 % palvelumaksu + maksunvälitys*

Maxi

19 + alv 24 %

/ kuukausi
  • 1000 tuotetta
  • Fyysiset tuotteet
  • E-kirja, äänikirja tai muu ladattava tuote
  • Palvelutuotteet (mm. puhelin/video-konsultaatiot, webinaarit)
  • Live Chat
  • verkkosivut
  • 6.8 % palvelumaksu + maksunvälitys*

*Maksunvälitys Checkout.fi-hinnaston mukaan:

  • 0,40€/maksutapahtuma verkkomaksuissa, lasku- ja osamaksutavoissa
  • 0,40€/maksutapahtuma +2% korttimaksuissa
  • 0,50€/maksutapahtuma +2% mobiilimaksuissa

Hyödynnä live-chattia parantaaksesi asiakastyytyväisyyttä

Tyypillinen asiakasmatka tuotteen tai verkkokurssin etsinnästä hankintaan on täynnä kitkaa ja ahdistusta. Erään tutkimuksen mukaan 77% käyttäjistä ilmoitti haluavansa ottaa yhteyttä oikeaan ihmiseen ennen ostamista. Yhteydenotto voi tapahtua puhelimitse, sähköpostitse, chatissa tai sosiaalisilla kanavilla. Mutta tutkimuksen mukaan ylivoimainen enemmistö 73%:a kuluttajista katsoi, että live-keskustelu (chatti) tarjosi korkeimman tyytyväisyystason verrattuna sähköpostiin (63% ja 44% puhelimiin).

Kun tarkastellaan live-chatin etuja, on helppo ymmärtää, miksi verkkokaupat hyötyvät livekeskustelusta:

  • Nopeat vastausajat: Live-chat on nopeampi kysymysten ratkaisemisessa verrattuna muihin kanaviin.
  • Vähiten häiritsevä: Live-chat on olemassa vain siellä missä sitä tarvitaan – verkkokaupassa
  • Mukavuus – Asiakas voi keskustella löytääkseen vastauksia tehden muita tehtäviä samaan aikaan (multitasking).
  • Matala kynnys – Verkkokaupassa ollessaan live-chat on helpoin yhteydenottokanava.
  • Tarpeeksi epäsuora – Kuluttajat ovat hermostuneita puhelinkeskusteluissa myyjien kanssa peläten kovaa myyntiä. Live-chat on tarpeeksi epäsuora ja antaa asiakkaiden ottaa yhteyttä milloin heille sopii.